top of page

אמנית אורחת - מורן קליגר

פינה חדשה ! אני כל שמחה עליה ומתרגשת ממנה.


שאלון קבוע שעליו ישיבו אמניות ואמנים ישראלים. והילדות והילדים יכינו יצירה בהשראתם.ן.

הרעיון להנגיש לילדים אמנות ישראלית ולהכיר אמניות ואמנים ישראלים.

האמנית הראשונה שמתארחת היא מורן קליגר.

היא מרגשת אותי, ואני מוקסמת כל כך מהפרטים והדיוק בציורים שלה.

אז רגע לפני השאלון... קצת על הטכניקה.

העבודה של מורן מתבססת בעיקר על רישום פיגורטיבי, גדול מימדים המורכב מקווים ופרטים קטנים. מורן עובדת בטכניקות שונות (רישום דיו על נייר, עפרונות, צבעימים, חריטה על נייר / על עץ וכו׳) בהתאם לרעיון שאותו היא רוצה להעביר לצופה. לפעמים הרישומים הופכים למיצבים בתוך החלל.


מה המילה שאת הכי אוהבת? שירה. אם לא היית אמנית, מה היית? מדענית. מה הכשרון הכי לא שגרתי שלך? לבנות ארמונות בחול. מה משעמם אותך? שיגרה. למה את הכי מתגעגעת מהילדות? להסתובב יחפה כל היום בחוץ. מאיפה את לוקחת השראה? מכל מקום- מהרחוב, מהאינטרנט, מהטבע, אנשים וכו׳. אם היית חיה איזו חיה היית? בונובו - סוג של שימפנזה ננסית. מה התכונה הכי טובה אצלך? די קשה להוציא אותי מדעתי, אבל כשזה קורה לא כדאי להיות בסביבתי. איך הגיבו הורייך לרצון שלך להיות אמנית? הם תמיד תמכו והתגאו. איך התחלת לצייר? ברגע שהחזקתי עפרון ביד. מה רצית להיות כשתהיה גדולה? רציתי לגור בצפון ולצייר בטבע.


ואתם.ן מוזמנים ומוזמנות להקריא לילדכם.ן, לראות ביחד את הציורים הנפלאים של מורן ולעודד את ילדכם.ן לצייר ציור בהשראת מורן. וכמובן לשלוח אליי את הציורים. אני אשתף את מורן ואפרסם.




53 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page